نکاتی در رابطه با قرارداد های شرکت ها:
نوشته شده توسط : animoshaver

اعتبارامضای مدیرعامل شرکت

امضای مدیر عامل شرکت ها در قرارداد ها و اسناد تعهدآوری که برای شرکت امضا می‌کنند (حتی اگر مغایر اختیاراتی باشد که در اساسنامه آن شرکت برای مدیرعامل شرکت قید شده است) در مقابل اشخاص ثالثی که از حدود اختیارات مدیرعامل در اساسنامه ، آگاهی نداشته اند اعتبار دارد و قابل استناد و اجرا می باشد.


اگر قصد دارید با یک شرکت ، معامله و دادوستد  کنید بهتر است به روزی فکر کنید که از آن شرکت بستانکار شده اید و شرکت، هیچ مال یا وجهی برای تسویه بدهی ندارد و مدیران آن به کانادا و ترکیه و اروپا گریخته اند.

در این حالت با خود می گفتید ای کاش:

۱- پیش از انعقاد قرارداد با این شرکت ، از کارشناسان و وکلای مسلط به حقوق شرکت‌ها و قراردادها مشاوره می گرفتم!!(مشاوره حقوقی شرکت ها)

۲- ای کاش به اعتبارسنجی و بررسی وضعیت اعتباری این شرکت و مدیران آن به اندازه لازم توجه می کردم!!

۳- ای کاش برای انجام تعهدات و برای تضمین بازگشت اموال و وجوهی که به این شرکت سپردم تضمین های کافی و معتبر می گرفتم!!

و....

پس از آنکه در اندوه این حسرت ها و در احاطه این ای کاش ها قرار بگیرید با کارشناسان حقوق شرکت ها و قراردادها در «آنی مشاور» مشورت کنید.


 به عنوان مدیرعامل یا عضو هیات مدیره شرکت در هنگام امضای قراردادهای بانکی ، توجه کنید که اگر به عنوان ضامن تسهیلات بانکی نیز قرارداد را امضا کنید شخصا نیز در قبال وام دریافتی شرکت ، مسئولیت پیدا خواهید کرد.


 اگر در قراردادهای مضاربه منعقد شده بوسیله بانک‌ها شرایط و الزامات قانونی و بانکی عقد مضاربه رعایت نشده باشد می توان از طریق دادگاه نسبت به بطلان قرارداد مضاربه منعقده اقدام نمود.


برای دریافت مشاوره حقوقی در زمینه های مختلف همچون مشاوره قرارداد ها، مشاوره شرکت ها، مشاور مالیاتی شرکت ها، مشاوره اسناد تجاری، مشاوره اقتصادی و ... اپلیکیشن حقوقی آنی مشاور را روی گوشی تلفن همراه خود نصب نمایید و از امکانات اپلیکیشن حقوقی در هز زمان و در هر مکانی استفاده نمایید





:: برچسب‌ها: مالیات , مشاوره مالیاتی , مشاوره حقوقی , مالیات بر خودرو ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: